Thursday, December 23, 2010

22 dec 2010

hari gaji tiba juga akhirnya..

aku blum beli baju skolah anak2 kau..
mati2 aku lupa mende ni.. kenapa ek..
sepatutnya bulan lepas aku siap2 pi beli sikit2, tapi aku langsung tak hengat diri bab2 kembali ke sekolah.. buruk pangai mak korang kan, anak2?

hahaha.. bukan mak sengaja, ok?

apa citer harini?
oh yes.. ramai amik peluang cuti bulan2 terakhir ni...
ramai jugak yg tak suka keje mengkaver orang time2 begini... pakat sakitlahh, pakat emergencylah... hehhehehhe.. berbagai yg dah aku tengok..
time2 dia cuti, pandai pulak mintak org tulung kaver dia.. ntah betui matrix yg dia ikut ntah tidak.. ikut dan diaaa jer... sungguh haru...
aku bersyukur aku takyah susah2 mengkaver keje2 dorang ni lagi since keje aku dah lain scope adanya... hehehhe.. alhamdulillah....
tapi tulah.. mgmt buat last decision pasal scope keje aku, ahin and siti dah lain macam.. masuk pulak ntah keje2 kerani yg sepatutnya secretary je yg buat.. adoiii..
nama2 pun dah letak jadi sec to the manager.. mana ada kelas gini... sedangkan kitorang dah dipilih utk buat keje2 spesel je nih.. keh keh keh..
ada pulak yg bengang giler since dia mintak merayu keje ni tak dapat.. well... redha je lahhh

eh.. aku melalut banyak sgt nih...

yg pelik tu, apa je yg aku buat, semua tak kena, semua tak betui.... dia jelah yg baiknya, yg lurusnya... yg pandai berkawanlah.. aku ni kaki gaduh... bajingan tak?

sakit ati jugak aku bila tau dia kata aku memacam... sungguh tak ku sangka.. belakang ko mmg celupar, tapi hakikatnya ko tu pengecutttt.. hehehe.. tu je

malam tadi.. kanda balik awai, kami bawak anak2 kuar ... baru nak gi beli baju sekolah kauuuu.... janji aku tak terlambat.. aku belikanlah mana2 yg perlu.. janji budak2 rasa dorang dihargai dengan baju/kelengkapan baru... takdelah sampai tak bertukar langsung kan... teruk benau la tuuu....

kanda tukar vocer burger king kawan dia bagi.. best tu.. dapat 3 burger free.. vocer betui2 free.. tak perlu beli apa2 nak dapatkan itu burger.. pastu kami pi take away domino pulak... itupun kanda dapat vocer free jugak... best kan.. ko ado.. ko takdo kan? hehehehe... ntah belagak ke sapa akupun tak taulah... janji seronok..

dah dapat free2 semua ni, tak makan lagi, tapau je,... aku pakat plak kanda kata nak makan sup2 pulak.. aiyo... matilah tak cukup lagi ... but.. kanda ikutkan je, anak2 orait je, bab2 makan nih... pegilah kami makan kat kedai fazira tomyam, jalan sg tua.. makan beridang lauk memacam.. puas beb... alhamdulillah.. sekali lagi aku tambah sayang ke kanda sebab selalu bawak makan kami yg sesedap... muahhhh..

skrg ni dah 1.05 pagi, tapi aku still up and about.. solat isyak tak lagi.... katanya lebih afdal bila lagi lewat .. aku buatttt... jgn la takuttt, k?

babai for now!!



1 comments:

azlin hashim said...

hurm naik sekolah dah...?
tahun baru dah...?
alahai.... cepatnyer...