Wednesday, December 1, 2010

cam ces las kers

aku bengang nih.. nak pi family day dah mcam susah ngat
bukan apa.. dahlah aku ni tak berapa gemar ngan konsep family day pwc nih.. sumer kena bayar.. except kalu anak ko umur 3 taun ke bawah je..takyah bayar, lain2 semuaa kena bayar, even staffpun..

well.. aku tak kisah, sebab mungkin dia (pwc) nih pikir dah bagi kita gaji tu dah besaulah kot contribution dia tu,kan.
taun ni cuba submit on timepun tak sempat, still they put my family in the kiv list...
aku decided to back out je lah.. keciwa

walaupun aku proud aku ada family.. tak macam kambing itam tu yg mengaku takde family bila org tanya dia pegi ke idak.. bley?
aku rela lah, takyahlah pi, aku boleh bawak anak2 aku and family aku gi sendirilah tempat2 tu nak berseronok kononnnnn..

peygi daaa...

0 comments: