Monday, April 11, 2011

biarkanlah dia..senin 11 april 2011

aku ada plan aku sendiri.. nak bantu sapa2 yg perlu dan mahu dibantu je.. kalu nak bantu or nak share info pun susah sgt, how la nak share mende2 yg lebih penting.. berdasarkan analisa dan check list yg aku buat.. aku tau dah mana kawan2 yg susah.. sapa yg susah tapi ketegaqpun aku tau.. or sapa2 yg tak rasa dia susah or dia dah senang dan rasa dia tak perlu lagi dibantupun ada... baguslah macam ni.. aku akan cuba bantu secara yg aku mampu, iaitu bagi peluang aku tau sangat sifat bersaing dia tu.. dari mula2 aku nak join dulu lagi.. macam2 perkara.. takpelah, aku anggap ini cabaran nak jadi pemimpin je.. abis, ko ingat senang nak memimpin.. ramai yg lebih suka dipimpin.. aku redha.. pastu aku pikir2 balik, laaaa hai, buat apalah aku susah2 nak bantu dia.. sedangkan dia sendiri dah pandai dan dah hebat diri sendiri.. kan? baik aku pegi cerita kat sapa2 yg lain or tumpukan pada org yg lebih memerlukan dan lebih rasa mau belajar.. hehehe ... silap lagi akuuu.. tuttttt cepat2 la kau sedar wahai suriani.. carilah mereka2 yg benar2 mahu dan bersedia dibantuuuu!!

0 comments: