Tuesday, April 19, 2011

18 April 2011 senin

senin datang lagi.. hari baru lepas letih berjalan ke klang since sabtu. tapi disebabkan tanggungjawab keje, maka ku lakukan jugak dengan redha hati... lagipun tak apply leave, maka jgnlah cuti, ok? nak citer kes semalam.. aku pikir2 la kan, selalu kalu selasa, aku nak kena pi HQ, so, tak dapatlah aerobic, so.. cemana cara nak buat aerobik jugak tapi nak pi HQ jugak.. ha kauuu.. nak jugak, nak jugak.. so, akupun tiponlah cikgu dahlia cikgu aerobik aku yg sgt dicintai lagi dicemburui kehebatan fitnessnya itu.. heheh.. lalu diapun memberitahu kepadaku malam senin, iaitu malam tadi, ada baru kelas punya kat aprtment laksamana.. eh.. itu dekat rumah adik aku, maka akupun terus stuju.. takpelah bayar RM10 sekali masuk, macam mahai sebab selalu bayar RM5 je kat astana tempat biasa.. well.. ini special case, kan? akupun roger moger kat liza adik ipar ku yg berparottt tu, terus dia kata ok, dia pun akan dtg jugak nak tnegok cemana tempat tu nanti.. malam tadi aku pi jugak lepas mengerah anak2 aku yg terpinga2 pehal nak gi aerobik hari senin, bukan the usual days.. hahahhahaha.. kalut jugaklah dorang nak solat, nak ngaji, nak bersiap nak ikut la katakan.. pegilah akuuuu.. sebab klas baru, ahli pun baru... not so laju laa.. well, aku tak kisah, sebab, janji keluar peluh.. 2 jam pun aku buleh ok... alhamdulillahhh.. sejak aku jadi ahli aerobik nih, dah dekat setaun jugaklah aku join, badan lebih fit.. haaa, even tho nak turun banyak tu takdelah kan, yg penting, ada turun sikit2 dan tetap turun.. haaaaa.... ko ada? hehehe... .... nangis ngadu perut naik.. welll... . teruskan menangis next time kalu aku nak pi HQ DCL belajar meniaga nanti, aku dah tau mana nak cover my aerobics class.. biar sihat dan biar senang nak buat keje... ye tak? adios diary.. will chat later, k?

0 comments: