Tuesday, April 5, 2011

home party

semalam aku buat party bidadari kat apartment astana, tak ramai yg datang.. takper, aku tak kisah, lagi ramai lagi kecoh nanti. am pulak datang last lepas semua tetamu dah datang. dia turun membantu sambil dia nak belajar teknik2 jugak. aku citer serba sedikit bidadari dan kehebatannya.. pastu kasi dorang rasa sesudu dua, citer pulak bab kopi red guara, last2 itu ini, tanya tu tanya ni.. 2 org sudi nak join jadi bisnes partner akuuu... alhamdulillahhhh... allah dah tunjukkan pada aku jalannya buat duit .. iaitu melalui dcl.. aku redha dan aku tulus ikhlas menjalani bisnes ini.. kalu senang benar, takde cabaran, takdelah keseronokan.. lagi org taknak, maknanya lagi kuatlah aku kena usaha.. bak kata cd amran ataupun tok siak tu.. kalu hari2 buat home party nih.. setaun je aku buleh naik CA - crown ambassador.. aku dah buleh join kelab jutawan DCL.. haaa.. jutawan tu.. dah dekat dahh.. aku sedar aku berupaya aku boleh selagi aku mampu.. orait, jumpa anda di kelab jutawan

0 comments: