Friday, April 22, 2011

Hang out with ctz, wed, 20 april 2011

It was Wednesday. Biasalah, bidan terjun, kalu sitizen tipon musti sometin hepen to her or maybe she can sense sometin has happened to me. Well, actually that day, both of us wants out. Hehehe… I really like her company.. since dulu2 lagi..

True frens are hard to find.. kan?

Yg tikam belakang, yg tak puas hati, yg rasa diri besau sokmo.. segala2 lah.. letih dah tua2 ni nak melayan kerenah budak2 mentah semua.. even yg perasan mudapun perangai cam budak2 drjah dua pun tak terlayan kau..

Eh.. membebel pulak.. but then, itulah problem aku selama ni.. suka nak melayan…

Then, I went to see sitizen kat OU petang tu.. Ira yg tolong hantarkan ke sana.. tima kasih sgt kat ira, sebab dia willing to help. Kalu naik teksi tentu ntah sampai ke idak tatau…
So, I reached there.. laa hai, movie tu starts at 7 pulak… adoiyai.. beria sitizen kata 6.25pagi tadi, rupa2nya dia tertengok Friday punya schedule. Well… adalah masa nak kenc and makan ke hapa kan.. kalu jumpa sitizen tak makan, tak sah okey?

Both of us pun sharelah what we feel about our working life.. and what has been bothering us recently. Siti mmg best in terms of giving advise.. what we share selalunya adalah from our point of view from our own experience and from hers as an HR executive kat Guolene dulu. Well, to manage or to control people is out of the way, soooo true.. We can only say, but can people listen? A big ha ha ha.

So, we went to watch this movie called Source Code.. ntah apa nama jantan tu ..jake gyllenhal.. ntah mana dia berlakon sebelum ni, macam familiar tapi tatau apa citernya.. but I would give 4 out of 5 la bestnya… citer tu macam back to the past with your almost dead body.. ahhahahah.. my version. Suka watak hero tu.. sgt best.. Even citer cam gitu, when the part he was calling his father, I was crying like a baby you, sedey giler.. hahahaa, ratu air mata kau.. mmg touching giler, apa lagi, nangislahh… ko tak rasa nak nangis ko punya pasal, but, for me, it’s good, I feel relieved a bit. Hehahhah..hhaa..

Ingat sempat lepas tu nak gi aerobics kol 9.. mmmpp, hampeh, abis show kol 8.40, nak travel to batu caves where I parked my car lagi, tentu2 tak sompek dowh.. so, tak pegilah.. how to cover ek.. halamakkkk..

Takpelah, as long as I feel happy and have fun, I guess terlepas sikit aerobics takpelah.

0 comments: